logo linked to homepage

בוגר האקדמיה הגבוהה למוזיקה על שם גנסין במוסקבה כצ'לן וכמנצח. עבד כצ'לן ראשון בתאטרון מוזיקלי ובתזמורות סימפוניות במוסקבה. מגיל 19 התחיל ללמד צ'לו. לאחר שעלה לישראל, עבד כנגן צ'לו בתזמורות ובהרכבים קאמריים, וכמורה בבתי ספר למוזיקה ובקונסרבטוריונים.