למדתי בקונסרבטוריון של קייב בפקולטה לביצוע, תיאוריה והיסטוריה של המוזיקה. עליתי לישראל בשנת 1979. עבדתי בתיכון האקדמיה משנת 1983 עד 2013 כמורה לתיאוריית המוזיקה והייתי רכזת המגמה.
למדתי בקונסרבטוריון של קייב בפקולטה לביצוע, תיאוריה והיסטוריה של המוזיקה. עליתי לישראל בשנת 1979. עבדתי בתיכון האקדמיה משנת 1983 עד 2013 כמורה לתיאוריית המוזיקה והייתי רכזת המגמה.